Shop Mobile More Submit  Join Login
Hipster Discord 2 by Mysticalblackangel Hipster Discord 2 by Mysticalblackangel
Meh, I'm not so impressed with this XD

If it'll make sense, he's saying it like, "Inside out pink umbrellas ARE chaotic."

I'm making a lot more Hipster Discord pics and I will post them up as soon as I can :D And I'll also be making Hipster ponies too! So watch out for em ;p

Enjoy Bronies~


Discord belongs to Hasbro/Lauren Faust :iconfyre-flye:
I have made Hipster Discord :iconmysticalblackangel:
Add a Comment:
 
:iconkisara16:
Kisara16 Featured By Owner Jan 25, 2014  Hobbyist
they are in a thunder storm

Reply
:iconmidnightthefox:
midnightthefox Featured By Owner Apr 1, 2013  Hobbyist Writer
lol
Reply
:iconartemisdragonheart:
ArtemisDragonheart Featured By Owner Jan 4, 2013  Student General Artist
lol hes definiytely my fav character
Reply
:iconmysticalblackangel:
Mysticalblackangel Featured By Owner Jan 4, 2013  Hobbyist General Artist
Ikr? He's the best pony~
Reply
:iconartemisdragonheart:
ArtemisDragonheart Featured By Owner Jan 4, 2013  Student General Artist
hehe lol
Reply
:iconminepearl:
minepearl Featured By Owner Oct 15, 2012
haha that is so true haha
discord: i think i should have cooler glasses but these are very helpful to read my books
me: hm i never see you read but when you do you read your the storys on deviant
discord: hey i read alot of book like harry potter and others
Reply
:iconchainsawsandcupcakes:
ChainsawsAndCupcakes Featured By Owner Nov 18, 2011  Hobbyist
HE'S HAGRID!
Reply
:iconmysticalblackangel:
Mysticalblackangel Featured By Owner Nov 18, 2011  Hobbyist General Artist
OMG YES!! 8D xDD
Reply
:iconchainsawsandcupcakes:
ChainsawsAndCupcakes Featured By Owner Dec 22, 2011  Hobbyist
That pink umbrella... 8D
Reply
:iconscrewed-in-the-head:
Screwed-In-The-Head Featured By Owner Nov 9, 2011  Hobbyist General Artist
lolyes
Reply
:iconeeveeextreme:
eeveeextreme Featured By Owner Nov 9, 2011  Student General Artist
they meow too
Reply
:iconkanagosa:
Kanagosa Featured By Owner Nov 7, 2011  Student Interface Designer
Very awesome and much easier to read. :D
Reply
:iconmysticalblackangel:
Mysticalblackangel Featured By Owner Nov 8, 2011  Hobbyist General Artist
Thank you!!! :D
Reply
:iconkanagosa:
Kanagosa Featured By Owner Nov 8, 2011  Student Interface Designer
<3
Reply
:iconsada-pazaki:
Sada-Pazaki Featured By Owner Nov 7, 2011  Hobbyist General Artist
-chuckles- They ARE chaotic. I want an upside down umbrella!
Reply
:iconmysticalblackangel:
Mysticalblackangel Featured By Owner Nov 7, 2011  Hobbyist General Artist
Me too!!! :iconx3plz:
I have a pink umbrella but it's not inside out D: I'll just take it out on a really windy day! ;D
Reply
:iconeeveeextreme:
eeveeextreme Featured By Owner Dec 6, 2011  Student General Artist
nor does yours meow
Reply
:iconmysticalblackangel:
Mysticalblackangel Featured By Owner Dec 6, 2011  Hobbyist General Artist
I'll just sneak my kitty in..
Reply
:iconsada-pazaki:
Sada-Pazaki Featured By Owner Nov 8, 2011  Hobbyist General Artist
-laughs- Good idea! I should totally do that :meow:
Reply
:iconmysticalblackangel:
Mysticalblackangel Featured By Owner Nov 8, 2011  Hobbyist General Artist
And when you do, by all means, PLEASE take a picture :D
Reply
:iconsada-pazaki:
Sada-Pazaki Featured By Owner Nov 8, 2011  Hobbyist General Artist
I totally will!
Hmm...I need to visit a good junk shop to search for pink umbrellas now...
Reply
:iconmysticalblackangel:
Mysticalblackangel Featured By Owner Nov 8, 2011  Hobbyist General Artist
Good luckkk ;p
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 7, 2011
Image Size
448 KB
Resolution
1190×715
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,319
Favourites
102 (who?)
Comments
22
Downloads
27
×